söndag 19 maj 2013

Hinder på G

Det har hänt mycket idag. Vi har flyttat ut kaninerna till uteburen samt byggt en kaninhage. Vi har också samlat ihop alla mina hagstolpar till beten, fixat en stor odlingslåda och varit efter en grill.

Nu på kvällen har vi börjat laga hinder, så vi har en våg och en grind (?) färdiga, dock omålade. Jag skulle ännu vilja laga ett hinder som ser ut som ett vitt staket, tänk white picket fence i äkta amerikansk förort-stil. Det skulle vara ganska fint, även om jag är lite rädd för att Stormisen säkert skulle lyckas spetsa sig själv på det eller något liknande. Ta i trä.

Jag skall se vad vi har för färg imorgon på jobbet, hoppas att jag hittar passande färg där. Skall också beställa några långa bommar så får vi nog snart ordning på det här skall ni se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar