torsdag 3 januari 2013

Julklappar 202

Jag lovade ju att lägga upp ett inlägg med de hästrelaterade julklappar jag fick denna jul. 

Av Rony och Maria fick jg världens finaste pussel föreställande Stormis. Jag älskar detta foto på hans näsborrar, det är något nästan magiskt med bilden. Då vi kommer tillbaka till Ekenäs skall jag pussla ihop det och sedan skall det hängas över soffan.

Världens finaste pussel


Av Toffe fick jag Schockemöhles gråmelerade schabrak med matchande luva. Jag tycker detta set är väldigt snyggt, klassiskt och så stilrent som det bara kan bli.

Go for Silver!


Sist, men inte minst, fick jag drömridbyxorna av bästaste Toffe. Dessa ridbyxor från John Whitaker har jag dreglat efter i typ ett år, men inte riktigt haft hjärta att köpa. Ridbyxorna är otroligt sköna och så himla snygga, I love them! 



Drömridbyxorna från Whitaker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar