fredag 27 juni 2014

Laddat!

Hej fiinisar!

Här hemma börjar allt vara på slutrakan till morgondagens fiesta!
Förmiddagen spenderade med mamma i något som kändes som tusen affärer, men nu är nästan allt införskaffat och klart.
Hoppas verkligen att solen visar sig lite imorgon också :)

Jag har fått allt gräs klippt utan större komplikationer, och har planterat både azalean och rosorna. Efter nästa löning blir det några rosor till, lite mera gräsfrön, kalk och troligen gullregn. Efter det tror jag att jag gjort det jag kommer göra detta år på mitt lilla projekt, sen finns hela långa vintern (yääh) till att planera, komponera och designa hur det skall ta form. Kul!

Imorgon på morgonen skall jag trolla ihop två kakor, fixa all mat samt det sista ute innan festligheterna börjar vid 16-tiden.
Ikväll däremot blir det ett stop med Malin, klart måste vi ju torr-öva så vi vet hur det skall gå till imorgon ;)

Ha en fin helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar