torsdag 26 juni 2014

Hej på er!
Gaaaah, det känns som om jag inte har nåt nytt att komma med alls nu. Det bara rullar på: jobb-stall-hem, jobb-stall-hem and so on. Fast i ekorrhjulet ungefär. Det kunde verkligen hända nåt mindbreaking, nu! Jag längtar efter resor, människor och happening. Blahh.
Jag gillar hur det är som mest, men nu känns det lite tomt.
Blahh.

Kom nyss hem från stallet, lite skitprat, lite ponnykraffs och lite kaffe.
Imorgon är jag ledig (blev inkallad, stod på mig och sade något jag väldigt sällan säger, nej) så det fixas för fullt till lördagens examensfest. Jobb blir det inte innan nästa vecka, wihu.. Eller?

Okey, snap out of it!
Nä, lördagen kommer bli bat shit crazy och så skall vi ha vinkväll nästa vecka också, det ser jag fram emot.
Men annars? Blahh.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar