lördag 21 september 2013

K-maatalous öppning

Igår hade K-maatalous invigning/öppning av sin förnyade butik, vi hade fått inbjudningar dit med Sandra och jag blev tvungen att agera landsförrädare och åka dit med henne på fredagens lunchpaus.

Det var massor med folk, och några intressanta erbjudanden. Lite småbesviken blev jag kanske då jag förväntat mig ännu bättre erbjudanden, men det är väl kanske också för att man ser på saken med "fiendeögon" ;)
Ett erbjudande kunde jag dock inte motstå.

Ett par beige-rosa-brun-rutiga Pikeur Lugana helskodda i mörkbrunt. De är verkligen fina och känns sköna och passliga till sommaren (smart att köpa dem i september..). Priset? 50 €. Det passar mig :D
Utgångspriset hade varit 169 €, så jag kunde ju bara inte lämna stackrarna kvar i butiken..

Köpte också två tuber Helosan då de var på specialpris och Helosan kan man ju inte ha för mycket av.


De är lite ljusare i verkligheten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar