lördag 15 december 2012

Brusaby Hästskötare 2005-2008 goes nuts!

Ikväll smäller det då hästtöserna med inslag av lantbrukspojkar drar iväg på kryssning. Ifjol åkte vi också på kryssning i december och det var storm. Nu åker vi igen på kryssning, och det är storm.. :D

Sandra skall komma och hämta upp mig vid halv fyra, och sesdan tar vi tåget till Åbo. Från början var planen att åka med bil, men då vi vaknade upp till detta vackra väder kom Sandra på andra tankar. Väldigt smart, tror jag.

Innan vi drar iväg på äventyr skall jag gå och snoka i alla förråd här hemma hos mamma och pappa och försöka hitta mina gamla arbetsselar. Jag har två stycken, dock okompletta, någonstans. Maria har tagit fram sleden, och har lite problem att få någon sele att passa, så vi tänkte om vi skulle kunna bygga ihop vår egen provisoriska sele.. :)

Snart är det jullov också, vilket betyder frihet och ändlösa timmar som kan spenderas med ponnyn <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar