onsdag 7 augusti 2013

Weii!

Hemkommen och nyduschad efter en rolig och lyckad photoshoot. Har inte sett resultat ännu, men känslan var toppen och redan det gör alltsammans lyckat :) Bloggen kommer också få sig ett uppsving, så håll utkik :)

Innan jag åkte till stallet besökte jag tandläkaren, och som vanligt då jag kommit hem därifrån mår ja som en trasa. Seriöst, han må vara hur snygg som helst, men det har aldrig tidigare varit så jäkla ömt efter en borrning. Blä!

Var också och valde ut nya bågar till mina glasögon. Jag har varit tvärt emot plastbågar, men blev idag övertalad, och valde ett par härliga bruna DG med passlig mängd bling :) Mamma och pappa lovade åka efter dem i slutet av veckan, bortskämd liten brat som jag är.

För övrigt är det skönt att ha ledigt en kväll, var hemma från stallet 14.30 och HELA kvällen ledegit. Skumt, men skönt.


Superfina pannband från PS of Sweden. Stormis har önskat sig typ 12 i julklapp :)


2 kommentarer:

  1. Bara 12st? ;)
    /Hanna www.lillamamman.blo.gg
    (orkade inte logga in via google-kontot) :D

    SvaraRadera
  2. Ja han ville ha 23 från början, men jag försöker coola ner ha-begäret lite.. ;)

    SvaraRadera